Donderdag 7 juli waren de opnames voor de promotiefilm die Ziber door Playforward laat maken voor Senseview Digital Sinage. De internetcommercial heeft een speciale stijl, want alles speelt zich in het ’Point Of View’ van de kijker. De reclamefilm staat begin augustus online en wordt middels qr-codes aan een direct mailing omtrent Ziber Senseview gekoppeld.
Gehuld in een voetbal tenue speelde Jos van Playforward zelf de hoofdrol in de promotiefilm. Je kijkt door de ogen van een voetballer die in de kantine in aanraking komt met het Senseview scherm van Voetbalvereniging SRC. Op het scherm verschijnen foto’s, nieuwsberichten, het voetbalprogramma, uitslagen en tweets. Sponsoren van de voetbalvereniging kunnen naast een reclamebord langs het veld, ook een advertentie op het scherm krijgen.
De opnames liepen parallel met de fotoshoot voor de krant die Ziber begin augustus naar alle sportverenigingen in Nederland stuurt. Het veld van VVSRC was voor een middag dus omgedoopt tot fotoshoot- en filmset.