Post-role experiment een groot succes

29 juni 2010

Voor Rabobank heeft digilogue, samen met Ster, als eerste een post-roll commercial ingezet. De post-roll commercial heeft voor deze campagne, zo meldt het persbericht, opvallend goede resultaten behaald en realiseerde een hogere clickrate ten opzichte van de pre-roll commercial. 95% van de kijkers heeft de post-roll commercial volledig uitgekeken, een overweldigend succes. De inzet van een pre-roll heeft inmiddels haar kracht bewezen en daarom heeft digilogue samen met Ster ook de kracht van een post-roll getest. De post-roll behaalde een clickrate van 8%. Bij dezelfde campagne heeft de pre-roll commercial een clickrate van 4% gerealiseerd. (tekst: Marketingfacts.nl)
 


Dit artikel laat zien dat er veel advertentie mogelijkheden zijn waar video gebruikt kan worden. Kleine veranderingen, zoals bijvoorbeeld een commercial na afloop laten zien (post-role) in plaats van voor het begin van een filmpje (pre-role), kunnen grote effecten hebben op het resultaat. Deze resultaten laten zien dat slim gebruik van webvideo’s of online commercials essentieel is. Klik op de link voor het volledige artikel op Marketingfacts.nl.

Benieuwd hoe wij onderscheidende films maken?

Introductiepakket ontvangen

Post-role experiment een groot succes

Wil jij scoren met videocontent? 

 

Ontdek onze succesformule


Vertel me meer. »

Video marketing
»